Hoe ik de cursus en de week ervaren heb zie je in deze video:

Mijn weekmenu

Hieronder volgt wat ik gegeten heb tijdens mijn tweede week van Weight Watchers. Ik heb besloten om alles te vermelden en dus echt heel erg eerlijk te zijn. Het is heel spannend voor mezelf omdat hier zo open en bloot neer te schrijven. Zoals ik al zei in week één, week twee is echt slecht maar dan ook héél erg slecht.

Ik mag nog altijd 32 punten per dag eten. Daarbij heb ik nog weekpunten en actieve punten.

Donderdag – 38

Ontbijt – 17 punten

Vandaag nam mijn man verlof omdat we oudergesprek hadden over de middelste zoon + daarna zouden we gaan shoppen. Het ontbijt namen we bij de Hema en daar koos ik voor een Deense pecan koek met wat hagelslag erop.

Middag – 13 punten

De lunch was bij Lunch Garden en daar was ik enorm trots op mezelf! Mijn frietjes gaf ik integraal aan mijn man! Ik at tonijnsalade, perziken en groenten.

Avond – 6 punten

’s Avonds maakte ik gevulde zoetepaprika’s in de oven met bolognaisesaus, mais en kaas.

Tussendoor – 2 punten

Ik at ook nog een zakje chips van Weight Watchers.

Vrijdag – 106 punten

Ontbijt – 2 punten

Ik at een Weight Watchers reep Dark Chocolate Berries en kippenwit.

Middag – 17 punten

Ik maakte een salade met wat esdoornsiroop, zaadjes, mais, radijsjes, eitjes en groenten balletjes.

Weight Watchers Week 2 Weekmenu Menu Sofie Lambrecht Blog

Avond – 26 punten

Hier begon het al wat mis te lopen …. ik at een Deense pecan koek en twee bamischijven.

Tussendoor – 71 punten

En dan was het hek hélemaal van de dam, ik stopte mezelf vol met noten omhuld met chocolade, paaseitjes en gewone chocolade.

Zaterdag – 114 punten

Ontbijt – 42 punten

Ik nam een veel te groot stuk verse appeltaart met suiker.

Middag – 17 punten

Ik at twee pistolets belegd met (veel) préparé.

Avond – 55 punten

Mijn dochter mocht kiezen waar we zouden eten en ze koos voor de nieuwe Burger King wat uiteindelijk de MC Donalds werd omdat die eerste veel te druk was. Ik at er een Big Mac met frieten en een MC Flurry.

Zondag – 70 punten

Ontbijt – 7

Ik ben begon de dag met opnieuw een – kleiner – stukje van de appeltaart. Zo héérlijk!

Middag – 39 punten

Die dag was de communie van mijn neef en we aten op restaurant.

Ik snoepte van de toastje met tonijnsalade en at als middageten Chateaubriand met frietjes.

Avond – 24 punten

Tegen de avond was er receptie met de familie en daar at ik allerlei ongezonde hapjes, zoals pizza’tjes en frietjes.

Maandag – 32 punten

Ontbijt – 3 punten

Ik at mijn yoghurt met banaan, appel, chia zaden en cruesli.

Middag – 1 punten

Ik maakte een omelet met groentjes en zonnebloempitten.

Avond – 13 punten

Ik maakte heerlijke boterhammen in de oven belegd met appelmoes, appels, rozijntjes en 20 gram pure chocolade. Echt een aanrader!

Weight Watchers Week 2 Weekmenu Menu Sofie Lambrecht Blog

Tussendoor – 15 punten

Ik at twee zakjes Weight Watchers chips, vier paaseitjes en een reep Dark Chocolate Berries van Weight Watchers.

Dinsdag – 90 punten

Ontbijt – 3 punten

Ik begon opnieuw met mijn yoghurt, appel, banaan, chia zaden en cruesli.

Middag – 17 punten

Ik at twee wraps gevuld met groentjes en nam vier snoepjes.

Avond – 40 punten

Ik at frietjes en frikandellen.

Tussendoor – 30 punten

Ik at chips met kaas en zeven paaseitjes.

Woensdag – 36 punten

Ontbijt – 4 punten

Ik at opnieuw yoghurt met appel, cruesli en rozijntjes.

Middag – 8 punten

Ik at brood met groentjes

Avond – 9 punten

Ik at eitjes, paprika, mais en zaadjes.

Weight Watchers Week 2 Weekmenu Menu Sofie Lambrecht Blog

Tussendoor – 23 punten

Ik snoepte zo’n 10 paaseitjes.


Gelukkig kan ik jullie melden dat ik nu reeds in de helft zit van week drie en dat deze tot nu toe perfect verloopt!!!

There are 3 comments

Reageer!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.